Inlägg 529

Haft en bra morgon, är PIGG idag och har en bra helg framför mej, HOPPAS jag ialf.
Min kära svägerska kommer till stan vid 11:15 vi ska ta en fika sen hem hit igen för ikväll ska vi med M och titta på hans match, det ska bli roligt och hur ofta är man i Mellerud ?
Anyhoo, imorgon ska jag o sbägerskan till GBG, vi ska köpa en ny bilstol till Midas och en sväng in på IKEA där jag ska ha guldblommor till min köksvägg, en nu back till pojkarna eftersom jag snodde deras till Midas så han har två och lite nya ljus, det är ett MÅSTE på ikea =)

Men, nu ska jag få i Midas lite mellis sen göra oss klara inför STADA!

Puss


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0