Inlägg 530

Shoohej!
Ja, har vart i stan med Midas och svägerskan och ätit morotskaka och druckit chai latte o gick en vända på stan men handlade INGET, bara för att jag glömde plånkan hemma tss ;-)
Har ialf suttit o ringt som en blau på bilstolar och hittade ett KAP.
En britax freeway köpt 07 och knappt använd så den var som ny, 900 pix och den fanns i Mellerud och dom bodde precis vid sporthallen så i får den ikväll. Hejja! Nu ska jag bara tvätta och skura han nuvarande stol och sälja samt BRIo vagnen så kanske man får igen lite cash på det. Himla fint!

Ska snart börja med lite mat, idag blir det köttfärssås och spagetti innan vi drar mot VBG.

Peace!

Här är en bild ialf på stolen


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0