Inlägg 531

Puh hej på er. Hur har ni det denna höstiga lördag? Här är det bara finemang.
Igår var vi ialf i stan och fikade jag, Jennie-Ann o Midas sen åkte vi hem och bara slappade lite och på eftermiddagen körde vi pojkarna till deras pappa och påväg hem stannade vi och köpte mat och när vi satte oss och skulle börja äta kom en kräk-kaskad ur midas utan dess like, men jag tror nu i efterhand att det inte är magsjuka utan stress, först då inte fått sova klart nångång, blev väckt tre ggr igår sen inte äta ordentligt och trött uppepå detta så ja, det var nog lite stress för idag mår han kanon och gjorde även igårkväll.
Men idag ska vi till Torp en sväng jag o Jennie-Ann, M jobbar extra idag och Midas skulle vara hos Ms mormor den stunden, vill inte ta med honom ut till torp idag ialf, så vi ska ut o kika lite.

Så inget IKEA idag som ni fattar.
Men, nu blir det en dusch och klädtrasor på sen OFF we go.

Puss på er vänner

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0