Inlägg 532

Hej underbara o inte underbara människor.

Jaha hur har ni det eller ? Här flyter det på, min blogg blir bara värre o värre och jag har nog blivit en smuuuuuuuuuula tristare ?
Anyhoo, igår var det Torp som gällde och det var trevligt men påminn mej att inte gå i heels inne på Torp igen, vafan? Golvet där inne är för det första jävligt HALT och varför väljer man att lägga in halt gov på ett ställe som Torp ? Sen är heels ingen höjdare att shoppa i, egentligen? Nepp nästa ggn blir det UGGs, lätt. Eller ja, inte UGGs eftersom jag kör kopior från Halens eller Din Sko men ni fattar grejjen...
Jag fick köpt mej en duk och en ljuslykta från Indiska, ögonbrynspenna och torrschampo från HM, Midas fick en skitsöt mössa till hans nya overål (Tack E BTW :-) )

Sen käkade vi lunch på briggen jag o J-A och det var nåt typ barnens dag där eller så (typsikt när man INTE har med sej barnen..) Men utanför Lindex stod det två gigantiska Mumintroll, alltså några hade en sån dräkt på sej  visst Mumintroll är söta på Midas sängkläder eller på TVn med inte speciellt söta när en tvåmeters Mumin kommer emot mej och ska kramas ? Jag fick ur mej nåt hulkande ljud och tog ett steg åt sidan så snabbt att jag NÄSTAN höll på att halka på det hala golvet inne på Torp. Usch, äckliga Mumintroll som ska kramas, krama inte MEJ, krama BARNEN din finska idiot?
Sen vart det hela gänget med Alvin och gänget som stora dockor som folk hade klätt ut sej i men dom hade fullt upp med att bli attackerade av barnen så nej, inga Alvinkramar ialf.

Idag är det slappesöndag, M ska iväg och få bilen fixad med innan besiktningen så jag o Midas blir allena några timmar innan pojkarna kommer.

Ha det gööööött

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0