Inlägg 536

Ja, igår var en ganska lång o seg dag men jag fick ialf tvättat 6 maskiner tvätt, pratat i en timme med Johanna i telefonen, sen på kvällen med Nonkan i nästan två timmar och ja, har man o prata om så tar det tid =)
Halv tolv var jag klar med att vika tvätt och ja var så trött, sådär sjukt riktigt trött att man nästan kan somna på stånde fot så jag upp o la mej, messade god natt till M och innan jag ens hann lägga huvudet på kudden, somnade jag. Vaknade ändå halv tre av att M inte låg bredvid mej och det var så tyst så jag fick världens panik att nåt hade hänt o bara väntade på att dom ksulle ringa från nåt sjukhus o säga att han låg i koma eller var död eller kanske brutit ett ben i olyckan, vad vet jag ? För dom ligger mycket ute på vägarna när dom kör till o från GBG varje dag så man vet fan aldrig. Men jag gick ialf ner o då satt han i soffan o såg på Poker o jag var ändå sjukt trött o la mej bredvid honom och började mumla men gick upp o la mej igen, sen hade han kommit upp för att sova men gått ner igen för Jag, jag hade snarkat som Fäääen. Och ni vet vad vissa säger att det är när man sover oroligt eller lätt som man snarkar, så är det INTE på mej, när jag sover riktigt gott och jag är väldigt trött då snarkar jag. Tss....

Morgon idag då, upp med barn och göra välling, Midas somnade kvart i sex igår vilket inte är så vanligt jag brukar natta honom mellan 7 o 8 annars o då sover han till typ 8 på morgonen men idag var han pigg o glad halv sju, men han låg och pratade i sin säng till kvart över sju då började han
-Mamma..Mamma... maaaaaaaaaaaaaaaaamma ??
Så ja, sen gick vi till dagis och jag o Linus gick till ICA, eller ja, Jag åkte med Marreballe och Linus cyklade vi skulle se vem som var först och det var Linus =)
Färskt bröd och apelsinjuice blev det o sen hem o frulla oss och nu har barnen gått till kompisar. M ska åka o hämta vår bil som är lagad och jag jag sitter här.

Hoppas på en BRA dag =)

OH fått sålt min bilstol med, tjejjen kommer i eftermiddag o hämtar den. Jeeah!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0