Inlägg 540

Detta är det ENDA jag önskar mig i Julklapp, helt ärligt. Velat ha en i flera år men har aldrig haft bra med plats men den mörkbetsade är ju bara så fin, och skulle bli så fin i vår hall. JAA!!







Men ja, skulle nån slänga in ett par Christian Louboutins i min julklappshög skulle jag ju inte lipa heller....
(wink wink)



Tyck Till.
Postat av: Johanna

Du kan få min men då måste du ta grodjävlarna på köpet hahahaha snällllllllaaaa då!!!!!

2009-10-29 @ 10:06:32
Postat av: miggs

Johanna: Döh yfan jag får fan kväljningar av att bara tänka på dom vita grodorna du har. USCHAA!!

2009-10-29 @ 14:55:37
Postat av: Johanna

Men fan va taskig du e hahahaha

2009-10-30 @ 09:28:54

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0