Inlägg 541

Konversation vid kvällmaten mellan mina stora pojkar

Lukas: Men Linus så kan du ju inte säga, är du dum eller?

Linus: Neej, jag är faktiskt ganska smart OCH jag är bra på att ljuga

När Linus ska lämna sin tomma oboykopp i disken precis där jag står kramar han mej och säger

-Jag älskar dej mamma och du är så SMAL.

Med tanke på hans uttalande en minut tidigare tog jag kommentaren med en nypa salt, ialf den senare, jag vet ju att ungen älskar mej.. Eller ? ;-)

Kvällen har varit lugn, tog en tur med Midas till ICA varefter jag hämtade upp Lukas borta hos Ian och Johanna på det mörka bostadsområdet Myntet, det finns MASSOR med hyreshus, eller såna där familjelägenheter typ men knappt några jävla lampor så jag fick typ ledsaga mej själv i blindo medans Midas satt och nynnade glatt i vagnen och sa Hej till alla vi mötte och gjorde lockljud för katt när vi träffade på en hund, ni vet dedära ljudet Psss psss psss som han hela tiden springer efter Bosse och gör.

Imorgon ska lillefisen till dagis, jag ska till Ulla min fina barnmorska och nej jag är inte gravid jag ska fixa med mitt prev.medel bara så sakta i backarna ;-)

Jag har ännu inte börjat våndas över att JULEN snart står på dörren, har ni ? Men orka julklappar och skit egentligen jag frågar pojkarna titt som tätt men det är fan ingen idé för när dom sätter igång så blir jag i tankarna bankrutt och efter deras lista som innehåller diverse saker som Playstation 3, Xbox 360 och Wii och enorma LEGOfigurer med 832564 delar i varje och nya kickboards och ja, etc etc så lägger jag ner och kontrar med att börjar dom inte sköta sina leksaker dom redan har bättre eller håller bättre ordning på deras saker dom har så lägger jag ner allt vad jul heter. Jag kan bara se scenariot om dom skulle få dom hära LEGOgrejjerna (vad dom nu hette) och ha en miljarders miljard legobitar över hela hemmet och jag ser Midas ha munnen full i yttepytteLEGobitar och bli blå i ansiktet så nej, då skrapar jag hellre ihop och köper ungarna ett jävla Xbox, kosta vad det kosta vill.. Fan...

Nu ska jag upp och natta mej och läsa skvaller.

Peace


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Mycket trevligt att se dig fast det bara va i typ 2 minuter men man ska ju va gla för det lilla =). Visst e det svart som en sotareröv här borta på kvällen,värdelöst!! Skit u-ahem.

Julklappar ja,vilket sattyg. Men tänker som du ( ovanligt) men fan ingen ide att köpa lego och leksajer som han ändå inte kommer leka med. Vi kommer köpa ett xbox med tillhörande två spel. Det finns bra erbjudande på det nu. Sen blir det tre leksakscrossar ifrån Usa och nått litet i strumpan. Sen räcker det han får ju ifrån så många andra också och det han får e ju inte gratis. Men vi har det ju lite annat än dig eftersom vi har en och ni har tre goingar. Men det blir nog bra ska du se <3

Kraaaaaaaaaaammmmmm

2009-10-29 @ 10:03:38
Postat av: Johanna

Och förresten.....klart Linus löves sin coola morsa och visst e det så att hon e smal och vacker som få!!!!!Så det va inget ljug.

2009-10-29 @ 10:05:02

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0