Inlägg 543

Jo, igår var ju fredag, det var en lugn dag jag fick soit en timme innan vi skulle åka till MAX med pojkarna innan vi skulel lämna dom hos deras pappa. Lukas var trög och fattade inte varför vi skulle äta hamburgare i THN när vi hade hamburgare här i Uddevalla och varför svängde vi mot VBG när vi skulle äta hamburgare? Jag förklarade att vi skulle äta på MAX på Överby.
-Men, det ligger ju på Torp, där du vet mamma vid MAXI, Mcdonalds ju!!
-Neej Lukas vi ska äta på MAX på Överby
-Jaha!! Det vet jag var det är!! Eller va ? Vartdå?
Nu får mamma snart ett psykbryt för det jag ust skrev ner vara en liiiiiiiiiiten del av konversationen vi hade i bilen. Men, tills sist när vi stod på parkeringen på MAX fattade Lukas vart vi skulle äta =)
Vi var alla mätta och nöjda när vi åkte mot VBG och lämnade av kidsen sen for vi mot Uddevalla igen där M hade match i Agnebergshallen men han skulle INTE stå för han skulle egentligen jobbat igår så den andre dom har i mål hade ju liksom inte räknat med nåt annat men jag, Midas och Jennie-Ann var stöttande fans och kollade ialf på när dom satte upp sargen.. Sen tröttnade jag och så körde vi till Spara och köpte gott, som om det behövdes?
Sen myste jag o Jennie-Ann, tjatade som vanligt om allt och inget medasn Midas sov gott. M skulle ner till en lagpolare och dricka öl och spela Poker så när han åkte dit pkte Jennie-Ann hem så¨jag kikade film en stund sen somnade jag runt ett-tiden men vaknade av Ms mess där det som vanligt stod
-Villd u ha mat? HAn köper ALLTID mat till mej efter han vart på krogen fast jag ALLTID säger nej....
SLår aldrig fel. Men han kom ialf hem strax efter två med varsin McFeast men jag var inte hungrig så ja, det åkte i soprona idag ialf... Lite synd men hur gott är McD mat dagen efter man köpt det ??

Men han var på gott humör vid hemkomst och rumlade runt en stund innan han la sej och somnade gott och sover ännu fast jag o Midas har vart flitiga och vi tvättar och Midas hjälper mej ypperligt fint i tvättstugan!

Jaha, idag blir nog en myslördag, kanske ska få ut M på en promenix med Midis o mej senare i solen (om den nu håller i sej vill säga...)

Ha en underbar lördag!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0