Inlägg 437


Mina fina killar innan skolan imorses =) <3
Jag fick en lilja av Linus häromdagen, nu håller den tyvärr på att vissna...

Eccoskor fyndade och Adidasskor fyndade, 80 kr för båda och knapptanvända, YAY!!

4 VHS-filmer till barnen, glögg-kanna med koppar från Boda Nova och panelgardiner till köket.

YEPP

Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Vilka fynd ;D

Panilisarna var superfina .



Hoppas att det känns bra i kroppen.

Du får be mannen massera sig och komma med bicka med frukt och gotta hihihiih



kram

2009-09-01 @ 22:32:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: miggs

Vintage: Ja, ibland har man tur =)

Du vet ju du är ju allas vårsecond hand expert!



Oja,idag ska jag bara bliuppassad ;-)



KRAM!

2009-09-02 @ 08:36:35

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0