Inlägg 438

Usch, lång dag idag, jag har sovit mestadels och varför vet ni som ska veta. Men jag har även lyckats att tvätta samt vika 7 maskiner tvätt för de kommande 2 dagarna görs inte mycket knop från min sida ialf...
Ligger uppe i sängen nu och bloggar, har kikat Panduros hemmis jag var ute efter wall-decos att ha i köket och se på fan jag hittade en ganska ball grej, enkelt snyggt och stilrent men vad det blir och är får ni se när det är uppe och klart :-P
Imorgon eftermiddag kommer Midas farmor o hämtar honom han skall tillfotografen, hon ville ha fina kort att ha hemma på väggen och ja, då kan det vara bra med ett proffs. Jag ska ta medalla tre till en fotograf nu i höst, senhar jag ju en STOR förstoring på domalla tre men har inte hittat nån ram jag gillar, jag vill inte ha nån tråkig vanlig ram utan en mer gammal o sliten men samtidigt snygg, jag letade bland tavlorna på second handen men hittade ingen jag fastnade för o då kan det kvitta.

Hade en allvarlig diskussion med min 8-åring förut,vilket resulterade i dataförbud tills på Fredag, man ska sätta hårt mot hårt och jag ör för snäll många ggr men nu måste jag fan bli konsekvent :-P


Min mellanrumstangent börjar fitta sig, anser att datorn är för ny för det så det blir kanske att lämna in den, sån skit tänker jag inte ta, skäll på Packard Bell!!

Nu ska jag lämna datorn till M som skulle se film, sen ska jag röka me Marre sen borsta gadds och NANA.

Peace


Tyck Till.
Postat av: L

Du är en duktig Mamma min vän!! Kramis.

2009-09-02 @ 13:45:49
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0