Inlägg 440

Puh, onsdag kväll redan ? Jag har nu lagt o nattat alla mina tre änglar efter kvällsbestyr o sånt som hör till.
Marcus åkte iväg på träning, vilket inte gör mej nåt nu kan jag lägga mej under filten i soffan och dra några SATC avsnitt ifred med en giganto kopp thé.
Jag har faktiskt rensat i hallen, herreJAVALAR vad skor, men fick ialf någorlunda ordning på dom och hittade i gömmorna några par jag helt glömt bort att jag hade, några snygga heels och nåt par wedgies, DET gillar vi. Kan vara nice med lite partyskor nu i höst, ska bara klacka om mina favvosar som Boss bitit på men det är ju fixat snabbt.
Så jaha, nu ska jag kolla min fiskar o min farm på facebook sen är det myself.mys som gäller.
Måste ha tänt en bunte ljus och lite rökelser med, har vart DÅLIG energi här i hemmet idag en stund och nu ska den UT!

Peace

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0