Inlägg 442

Igår hade jag en typ Terez-renovering, alltså Brun Utan Sol är nog den bästa uppfinningen i kräm-väg på tub EVER! Jag menar tänk dej själv, du känner dej blek och glåmig kvällen innan man kan morgonen efter vakna upp och vara sommarfräsh. Underbart!

Jaha, denna morgonen var väldigt stillsam tills min 8-åring med humöret från HELVETET skulle gå till skolan, lillebror var ju såklart klar under tystnad, förutom repliken
-Man borde genskjuta Japaner... Innan han pussade sin arma moder hejdå och gick till skolan
Anyhoo, tillbaka till 8-åringen...
Han VÄGRADE ha på sej nya jackan, han ville ha lillebrors jacka för den var snyggare, plötsligt som från ingenstans var den jackan sååå mycket snyggare och hans vara bara grå och röd och lite vitt och tråkig och buhu buhä.
Men, jag var fanimej konsekvent ut i fingertopparna idag och jäklar ungen hade på sej jackan när han gick ialf, sen om han tog av den och tryckte ner den i ryggsäcken när han kommit runt hörnet det skiter jag faktiskt i, JAG segrade hemma i hallen ialf.
Jag och Midas är nog låtsas-sjuka idag med, inskolningen på dagis är ju inte LIVSVIKTIG denna veckan känner jag, jag vill ha min plutt hemma ett par dagar till bara ha honom för mej själv =)

Jag tog lite kort igår som jag lägger upp sen, nu ska jag ha kryp-jage med Midas.

 

 

Puss på er

 

 


igår- bleka o trista
idag- bruna och stekheta
(dock fortfarande KORTA och jag har vader som en rysk kulstöterska, det beror mest på min fars ryska gener, tack...)


Tyck Till.
Postat av: L

Du har 2 st 442-inlägg ;)

2009-09-04 @ 09:47:26
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0