Inlägg 444

Igår, ja hur blev det igår ?
Jag och Marre lämnade de stora pojkarna i VBG hos deras pappa då m. familj och sen hade jag lovat Kerstin, grannen i två hus bort att komma ner för hon hade rensat i hennes 2-årings kläder och var då söt och tänkte på mej =) Så jag gick ner till henne med Midas då för M jobbade ju och det slutade med ialf att jag, Kerstin o Marre tog lite vin och chipsar och pratade och skrattade o hade allmänt MYSIGT! Midas nattade jag i min resesäng jag hämtade och Kesrtin lille sov gott i sin säng. Så där satt vi tre tjejjer, pratade om allt mellan himmel o helvete och hade det skitmysigt!! Klart blev man lite lulligbullig men det vara bara gott =) Sen lämnade jag Midas när M kom hem från jobbet men han somnade direkt jag la honom på kudden o tröck in nappen i munnen igen min llilla prinsklimp =)
Sen var gick jag tillbaka till Kerstin och där var det laddat me Singstar, askul!!
Det fotades en del men orka nu? Midas är superpigg och superklängig så jag ska klänga lite tillbaka nu på honom.

PeacePussar

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0