Inlägg 447

Jag har NADA blogglust faktiskt men allt är bra. Hösten är här vilket är ganska mysigt.
Nu ska jag och Midas skaka loss till Kanye West, det är en sån dag idag ;-)

Jo, igår var jag lite flitig, jag tog trådkorgsbackrana från lilla toan, satte dom över varann och tröck in i en garderob upe, slipper man se dom för dom är så fula, och ställde in Midas skötbord från hans rum till toan. Fan vad käckt, och sen ska jag ta ner badkarsskötbordet till förrådet, nu orkar jag inte ha det där längre...
Intressant va ??


Tyck Till.
Postat av: L

Sååååå VACKRA!!

2009-09-07 @ 09:28:26
URL: http://minaunderverk-lena.blogspot.com
Postat av: Clara

Tokfint kort på dig och din vackra Onge. :)

2009-09-07 @ 11:51:32
Postat av: miggs

L- Tack princess =)



Clara- Hihi aaw tack =)

2009-09-08 @ 08:38:12
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0