Inlägg 449

Hm, när man låter barn använda datorn så kan ju vad som helst hända, och varför dom går in på MIN användare när dom har en "Barnens" användare vet jag inte. Antagligen för att jag har spärrat allt utom några säkra spelsidor på deras användare.och dom är strängt förbjudna att gå in på you tube om jag inte är i närheten. Så mycket skit dom kan hitta där, nej usch! Ja jag kanske är en jävla hönsmamma men jag anser att kan jag hålla dom borta från bllshit så mycket o länge jag bara kan så tänker jag göra det....
Men det jag skulle säga var att min liksom meny som brukar vara längst ner på bilden är ni längs med skärmen men på höger sida... Åh

Nu ska vi göra oss klara för inskolning på dagis, fan jag drar mej verkligen för att gå dit med Midas, jag vill inte egentligen att han ska gå på dagis han är ju så liten än, tycker ialf jag.. Eller så är det för att mina stora var ganska mycket större när dom började på dagis, Midas är ju liksom.. Bebis ännu ??
Usch jag har separationsångest tror jag. Men vem skulle inte ha det med ett sånt fantastiskt vackert charmigt barn ;-)

 

Fast, jag får tydlgen bara vackra barn, fast dom här är mindre charmiga då o då :-P

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0