Inlägg 452

Usch jag är trött idag, men hade mysigt med Jennie-Ann igår, mycket prat och ett kastöga på en film.

Tack för att du kom gumman!

Tja, har ialf fått iväg två pojkar till skolan med gympaväskor, frukt och läxböcker och Midas vaknade precis nyss så jag ska göra hans morgonvälling och då blir det mys i stora sängen medans han äter den =)

Sen ska jag nog skicka iväg ett halvargt SMS tror jag.....

Men, nu får jag ta tag i detta för vi ska vara på dagis om en timme! Glöm INTE galonisar idag!!!

Puss på er i höstrusket

(Förlåt för kartongtorrt inlägg...)

domma beställde jag igår, Hugo Boss som ni ser, Jennie-Ann har den och den luktar GRYMT fint, fräscht!

den andra Paris Hilton (hennes första)  är en gammal vapendragare till mej, men har inte haft den nu på ett tag och den är likaså den, KANOOON!! (the boys like it anyhooo) Lite nytt på hyllan är inte fel.

 

Bilder och beställning från Parfym.se


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0