Inlägg 456

Lite kort från kameran =)


Såhär sexig är man när man går på inskolning....

M spelar poker, tror jag ?
(Kolla in kletet på skyddet, jag undrar om det kan vara Midas bomärkning eller vad tror ni??)


Midas kan springa!! Hihiii

'
Vår lilla nyckelpiga, Midas pekade på den och sa Tuut tuuut tututututututuuuuuuuuut kbegiogje.. typ


Mammas hjälpreda, han putsade balkongdörren, sina fötter och sina leksaker, emellanåt tuggade han lite på trasan med såklart =)



SHINY SHINY windows
min mor skulle bli stolt, jag HATAR att fönsterputsa, dålig är jag på det med, och gör det det väääldigt sällan MEN det är ialf gjort!

Nus ka jag kasta ihop lasange till middag.

PUSS

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0