Inlägg 457

Jag sitter här med laptopen i knäet och Bosse ligger tryggt bredvid och kurrar och surar lite för att jag inte kan klappa honom OCH skriva samtidigt...
Midas sover ännu men jag ska väcka honom strax, jag vill bara ha honom hemma så länge jag kan så jag ska göra välling nu när jag är klar hä och lägga honom inne i min säng och gosmysa innan det blir påklädning och bort till dagis, usch jag hatar dagis just nu, varför skulle jag sätta honom där så tidigt? Men, det var ju för jag visste ju inte om jag skulle börja plugga eller inte nu, men det blir ju efter jul men då är han ju inskolad och klar redan så ja, vi ser framåt? Eller kan jag kidnappa honom tro? Fast bara bort till ICA eller nåt, hur mycket får jag på Hinseberg för " Kidsnappning av sin 1 åring för vägrade lämna på Dagis" Det är minsann sann moderskärlek det...

Nepp, nu... Tunga steg uppför trappan. ÅH faan vad jag gnäller men det är jobbigt och det tar emot, men jag skriver när jag kommer hem igen.

SÅHÄR serjag honom lite granna, liksom pluttig och hjälplös...



Men här är han ju, min lillestore pojke....


Tyck Till.
Postat av: Clara

haha! Jadu man kan ju undra hur mycket du skulle få på Hinsan. haha! Men du tänk såhär då kanske du inte skulle få träffa han ALLS istl. Det vore ju ännu mer illa. Än att han är på Dagis och har tokskoj med alla nya vänner.



Nu har jag inga egna barn.Men jag kan förstå paniken du känner för att lämna bort honom. Som du säger. Du har ju haft honom hemma så länge.

Men det går bra ska du se. Kanske till och med blir så att han inte vill gå från Dagis och alla polare. :):p hehe

2009-09-11 @ 09:08:03
Postat av: miggs

Clara: Mja, jag ska inte kidnappa honom haha!

Men jag har fullt förtoende för personalen och ja, den dagen han inte vill gå med hem den kommer det gör den alltid :-P

2009-09-11 @ 10:37:54
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0