Inlägg 459

Puh ganska nyvaken, drömde nu att jag var typ på ICA i färgelanda och dom todde att jag hade snattat där och skulle därför kollas när jag handlade, vad jaghade handlat osv. Så kommer det nån liten brutta där och liksom tar mej i armen sådär som vakter gör på folk som ska ut från krogen. Anyhoo jag fick tömma mina fickor och väskan och hade en framkallningspåse från extrafilm där kvittot var fasttejpat på påsen och hon dedär bruttan liksom
-Jahaa vad har vi här då?
Och jag, lika trevlig som alltid
-Men är du totalt jävla dum eller ? Ser du inte att det står extrafilm på kvittot?
Sen tar hon fram mitt pass och säger
Men, såhär kan man inte stava och försöker gnugga bort mitt namn Terez för hon är helt ÖVERTYGAD om att jag stavar Theresé.
Då känner jag hur jag börjar koka mer och vänder mej mot den äldre andra kassadamen och säger
-Men döh (döh säger jag alltid när jag blir sådär tyken och irriterad, faktiskt i verkligheten)
Hur fan ska detta fungera att kolla igenom mej när din jävla inkompetenta personal beter sej som en liten jävla polis för hevete, hon förstör mitt PASS och verkar inte veta ett jävla jota vad hon gör, ta gärna bort denna lilla idiotiska människa från mej så kan DU då ta över...
Sen vaknade jag.... Tur var väl det annars hade nog mitt gamla Edet-humör dykt upp haha!

Pja, nu till verkligheten igår var det en väldigt lugn kväll, eller ja jag tvättade 8 maskiner tvätt, sen innan des städade jag här hemma och fejjade och lagade middag och lite sådär trista vardagsting. Men, vid halv tolv när jag och M satt och kikade Johan Glans på You Tube( som f.ö är en sjukt jävla rolig kille)
Så ringde Jannie, min fina tjejkompis från Färgelanda som nume bor i Edet med hennes sambo Christoffer. Dom var ute hos hennes päron och var ute på en liten turné så dom kom förbi, drack lite kaffe och pratade i nästan två timmar, det var trevligt!!
Jag o Jannie har goa minnen ihopa HERRE vad vi har haft roligt =)

Sen vart det bingen direkt, M ville se nån film, jag såg tre minuter sen sov jag....

FAN jag ska leta upp sladden sen till kameran, den verkar bara ha gått upp i rök, sladdrök.

Puss på er


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0