Inlägg 460

Puh, vi har vart på Torp en sväng och handlat lite mat och så köpte vi en Buddah till vardagsrummet, och det blev asballt =)
Ikväll blir det himla lungt hemms hos oss, lördagsmys med barnen och jag köpte en flarra vitt och ½ kg räkor så det blir kanske ett glas ikväll när barnen somnat  men ialf räkmackor utan tvekan ;-)

Lite bilder från idag ;-)

Och lite EGO hihi






Vi träffade Jannie och hennes kille, Midas fick köra bil och lära sej tuta =)


Vår Buddah vi köpte den sitter på balkongdörren, vi är nöjda =)
Fast hakkorset ska inte vara åt det hållet, detta hållet på bilden är Hitler-hållet menjag ska få tag i en svart penna och göra över det, ska det vara ska det vara rätt liksom.
Sen undrar man ju om den som designat den har noll koll ??
ja, jag hade fel, korset är rättvänt och INTE hitler-hållet..Marre var visst smart i en minut hihi


Denna rackaren var med i paketet och den fick bo i köket, sött va ??


Nu ska jag bada Midas och sen blir det bara MYSIGT!!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0