Inlägg 461

Ja, jag hade trevligt igår helt allena, M hade myror i brallan så han åkte iväg till en kompis och sen fick vara med sin bror och öla och sen Högsäters Pub, ja vad är det undrar ni som inte varit där...
Högsäters pub är ungefär i storlek med toalett-salen på Liseberg där vid spelhallen ni vet ?
Du kommer alltså in i dörren och SER alla 4 väggar på puben, du har alltså översikt på ALLA som är utan att ens gå ett varv och där finns EN toalett för det behöve liksom inte mera...och dit åker ALLA mellan 18-60 år från dalslands alla små kryphål så fort det är nåt där, då ska liksom ALLA dit. Åka hit till stan och gå på liksom en normal krog eller partyplejjs är i princip otänkbart när det är PUBEN i högsäter, jag såg massa statusar på Facebook igår på folk man känner från Dalsland liksom Status: PUBEN IKVÄLL ELLER??!! jaa!!!
eller: ikväll blir det PUBEN för hela slanten och ja så fortsätter det...
Så ja, M var där igår, ringde hem till mej 1:05 då han var på väg hem till sin bror, han sa att han saknade mej och om jag betalade taxin så skulle han komma hem på stubinen, men sen hade Sara, M's brors sambo bäddat åt honom på soffan så han var i trygga händer där :-)
Jag somnade gott med en varm och lugn känsla i magen.

Här är en lugn morgon, jag tog typ tre glas vin igårkväll och det känns faktiskt idag, inte bakis eller så men mer liksom lite tung i skallen men annars ganska pigg faktiskt, mest trötter skulle jag tro.
Linus gick upp tio i sju i morses, Lukas inte långt efter jag och Midas har snarkat till åtta :-)
Har fått i killarna frulle och mej själv ett giganto glas cola.. så börjar min dag.

Hoppas ni får en trevlig morgon.









Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0