Inlägg 464

Sovit mycket gott inatt, efter Notting Hill som vi slökikade på så var det pang bom hej nu sover jag.
Så, jag ska klä på Midas sen går vi till dagis. idag går pappa M med också, värsta familygrejjen blev det =)
Men det är bara mysigt.
Alltså Midas går ju nu på fulltid alltså, hela tiden verkligen och igår efter badet tog jag på honom hans morgonrock, och på med luvan och han trippade runt här som en liten Yoda, han var så sjukt söt =)

Anyhoo, imorses var det fajjt mellan mina stora killar asså fan jag lovar jag ger snart bort dom, till mamma eller nån annan snäll människa med bättre tålamod än jag. Det blev sånt gap över en keps, Lukas har en ny rapkeps, Linus ville låna hans gamla och Lukas sa nej men sen sa ja till Linus att du får en egen snart nu när du fyller år DÅ plötsligt fick han låna Lukas gamla keps för då skulle minsann Lukas låna Linus nya keps när han fick den och detta var ju pågående TJAT från Lukas sida, Lukas kan bli sån, tjata alltså i ETT om en sak, hela tiden han upprepar samma saker som en gammal jävla LP skiva som hakat upp sej och det är skitjobbigt för alla som måste lyssna, så Linus fick väl skallebank och ropade på mej  utifrån och grät och Luaks står där som den lilal polis han är och jag blir vansinnig och nästan HOPPAR ner över loftgångsräcket och bara vill ruska OM Lukas och säga TYYYYYYYYYST NU INNAN JAG UTROTAR ALLA JÄVLA KEPSAR I HELA JÄVLA VÄRLDEN!!

MEn det räckte visst att han såg min blick, det är en blick jag plockar fram när jag varnar att snart, snart går mamma Terez i taket rejält, då brukar han veta att jag menar allvar, eller ja Linus med för den delen...
För får jag uppjucket är jag inte populär, tur det inte kommer såå ofta ialf =)

Men, dagisinskolning och sen frukost så nu ska jag klä på Midas sen väcka M, han är ganska seg att få upp, hela tiden är det
EN minut till, jaa snart, jaa jag kommer, jaa om två minuter..
Vi ska vara på dagis halv så ha det fint mina vänner

PUSS


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0