Inlägg 469

Ja, jag ska tänka mer normalt, det är ett löfte. Eller jag vet inte normalt och normalt lär aldrig bli min grej men jag ska tänka på vad min goda vän Emmy sa, som funkar exakt som jag att man måste tänka ett steg längre innan man öppnar munnen i vissa fall och om det verkligen är VÄRT att tjafsa om, det är ju en obetydlig sak oftast. Och en annan kompis som hade en jobbarkompis som förlorade sin man i en olycka för inmte längesen hade sagt att: Fan, alla gånger jag startat onödiga tjafs, som jag ångrar det bittert idag, man måste ta vara på den man älskar bättre. Och ja, hon har rätt.

Jag måste se till mej själv mera, jag är nog kanske värd att älska ändå after all.

Ni fattar kanske inget nu men det viktiga sammanhanget finns att läsa för mina precious ;-)

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0