Inlägg 470

God Morgon!!
Idag vaknade jag och mådde väldigt bra, fint väder, sovit gott och jag slapp rota fram rena kläder till pojkarna ur IKEA kassar eftersom jag var redig och vek allt igår så det var smidigt, sen fick dom frukost och sen vart dom iväg! Midas har jag klätt på, han ska vara på dagis mellan nio och halv tolv ida, VA ??
Men sen är han nog ganska i princip helt inskolad skulle jag tro, det trodde dom på dagis med.
Igår vinkade jag ju hejdå och gick en annan väg till personalrummet, men Midasd bara tittade på mej precis som att
-Jaja, gå du nu vi ses när vi ses TJARÅÅ.

Nu måste ag klä på mej och sen väcka M, han skulle på nåt möte idag men ställer in för inskolningen, aaw.
Hoppas bara han orkar upp, han somnade halv fyra imorses när jag tvingade honom att natta sej galne man!

Men, jag önskar er en bra dag och hoppas bloggen blir roligare snart. USch vad trist den är nu.
Här får ni en go låt ialf! Den är underbar och jag mår så bra av den =)









Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0