Inlägg 471

Jag sitter och filar på min affärsidé.

Nästa vecka skall jag se om det finns starta-egetkurser till vårterminen.
Nu fan nu ska jag försöka nå en av mina drömmar, man måste satsa för att vinna som Marcus säger och han är absolut med på min idé och ska göra vad han kan för att hjälpa mig.
Jag tänker hålla det för mej själv och för mina närmaste ännu, för INGEn ska komma och sno min briljanta idé men jag tror faktiskt det kan lyckas....
Lyckas detta så kommer det nog vara en lång tid, om allt går som planerat =)

Nu ska jag och Midas dammsuga uppe, hans inskolning var mellan 9-11:30 idag, hur bra som helst gick det såklart! Sen gjorde jag mackor till M att ha på jobbet och sen kom pojakrna hem men iväg lika fort så nu är det jag o Midas. Jag har ringt lite samtal angående min idé men nu åter till vardagen och dammsugning.

Ja, fan vi har kollat golv idag och är nog överens, när lönen kommer åker vi och handlar golv. YES!!!!

 

Puss på er =)

 




Tyck Till.
Postat av: Anonym

Håller varenda tumme att det går som du vill =)

Drömmar ska man förverkliga så gott det går!

2009-09-15 @ 17:44:13
Postat av: miggs

Anonym: Men TACK snälla rara du!

2009-09-15 @ 18:35:00
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

Sorry vara anonym var inte meningen haha

Men ibland så vill inte datan som jag vill,

men nu hoppas jag det kom med!

2009-09-15 @ 19:16:41
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Drömmar är till för att följas :D



kärlek

2009-09-15 @ 22:10:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0