Inlägg 473

Åhej, ja, här är det som vanligt, eller ja jo det är det =) Jag skickade iväg barn i morses till skolan med pacakde ryggar och mackor i magen och pussar på kinden, sen var det nummer tre som skulle ha kläder osv sen gosdade vi tre i sängen jag, Midas och M och ja, sen gick jag till dagis och sen gick hem och gjorde typ ingenting fast jag hatar att göra ingenting, det känns som att JAG är den enda människan på hela jorden typ i hela universum som är arbetslös. JAg tycker fan ALLA har jobb. Vad gör alla som är arbetslösa då va ? VA ??
Men, jag ska ialf fråga på ICA om dom behöver kassahjälp någon gång, kvällar eller helger så kan dom ringa mej. Och Lukas bästis mamma Johanna jobbar där, underbar tjej och tänk vad roligt vi skulle ha! Egentligen borde jag bjuda hem henne på fika fan vi står ju alltid och pratar på ICA om allt och ingenting och våra barn leker. Hon berättade tex idag att hennes man fårr nytt jobb och tjänar lite mer nu och skulle med detta unna sej själv och sonen varsin ny cross och Johanna hon skulle minsann få en häst, en häst ?
-Ja, en häst du är ju tjej, alla tjejjer gillar hästar!
Haha jag tyckte bara detvar så sött sagt liksom.
Typ här gumman, här fåru en ponny han heter Mulen och äter och bajjar, ställ han i trägårn så länge! Hoho vilken syn det hade vart :-P

Midas sover nu ialf, Lukas är nog hos sin bästis och Linus ser på TV men ska skicka ut honom nu, barn behöver absolut inte sitta inne och se på tv när det är superfint väder ute. NEJ!
Och i helgen fan denna helgen är MIN MIN MIN. Mamma hämtar Midas på fredag, pojkarna skall till deras pappa efter vi vart och köpt nya skor till dom, fan Linus måste ha nya skor och gympaskor och jag ett par stövlar, tre för två på Skopunkten, Lukas har typ tre par samt gympaskor så han sitter inte i sjön men ja, Linus behöver verkligen nytt. Men ja, efter det lämnar vi av dom sen hem, hem bara vi två och det behövs kan jag säga.
Sen blir det nog party nån av dagarna, helst fredagkväll så vi ska luska ut lite vad man kan göra.

Herre vilket babbelinlägg men nu har jag ialf fått ur mej en del, hoppas NI har en fin dag!!!
Nu ska jag pula på min affärsidé.

PUSS

Tyck Till.
Postat av: Johanna

Men du Terez jag tänkte lite på det där du sa om att starta eget. Fan du kan få låna min häst Mulen och ha ponny ridning här på gårdarna haha fan vilken syn det hade varit haha. Ne du det blir ingen häst här inte ( ska jag med den till ) haha. Jag ska ha guld och juveler och överösas med presenter precis så som vi quinnor ska hahahaha. Och förresten så ska jag lägga in ett gott ord för dig hos chefen = ) och träffas det måste vi absolut göra någon dag när min nerv inte spökar för mycket då vill säga kan ju lätt ge ett lite förvirrat intryck annars hahaha

2009-09-16 @ 15:23:14
Postat av: miggs

Johanna: Haha! Ponnyridning hade vart nåt, men gudars stackars lilla hästen att ha alla dessa huliganungar på ryggen hela dagarna och småtjejjer som ska skänkla men sparkar Mulen i sin tjocka goa mage.. Nej fan, min andra idé är bättre hihi =)

Och ja, ta hand om din nerv för vi behöver inte BÅDA vara förvirrade, kan vara trevligt om en av oss har huvudet UTANFÖR arslet, för där sitter mitt hela tiden jämt. Men ja, prata med chefen!!

2009-09-16 @ 16:50:28
URL: http://miggsmiggs.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0