Inlägg 477

Jaha, en fredag då och jag som hade tänkt liksom ta denna dagen eller ja kvällen att partajja ordentligt men nej fan det ser mörkt ut, folk har skralt i kassan men jag funderar på att ta med M på Bio ikväll.
Men, det är långt tills dess och jag ska ta med Midas till dagis snart idag ska han minsann vara där från nio till två och igår vilade han första ggn och det gick galant, men vad annars med den lilla guldklimpen med det lugnaste humöret på denna sidan Sverige.

Jag har inte så mycket att skriva just nu ändå faktiskt.
Jo det går så jävla bra för Lukas i skolan, alltså han är ganska smart ändå och har ett jäkla bra läs och skrivhuvud och han är superduktig i matte och DEN sidan kan jag säga att han inte ärvt från mig ialf :-P

Nu ska jag betala några räkningar sen lämna Midisen, jag hoppas ni alla får en fantastisk dag!!

Pussen o Hejjen

Tyck Till.
Postat av: Sara

Då tycker jag att du kommer hit och groggar imorgon istället!!!

2009-09-18 @ 11:50:39

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0