Inlägg 480

Nu minsann sen några timmar tillbaka är vi totalt barnlediga och ja, det har inte hänt för min del sen början på sommaren ialf, så det känns faktiskt skönt men samtidigt väääldigt tomt....
Men, idg har vi handlat MAT, jag handlade lite på Gina Tricot (öffcörse), M fick en skiva och Linus fick ett par vardagsskor och ett par gympadojjor det var väldigt behövligt.Lukas har ju sån tur så nu fick han ett par nästan NYA Adidas-skor av komoisen som växt ur dom och dom är knappt använda sen har han gympadojjor så ja, det var högt vatten för min Lilleman att få nytt =)
Jaha, sen köote vi några öl och en vinare så vi har spanat idol i soffan med ett par kalla, och det är fan svårt at fatta att INGA barn är hemma!

Hoppas ni har en fin kväll, min blogg suger kamelballe just nu.

PUSS

 


Jag såg ut som en Bajjamajja på denna bilden så nej, mnitt face är väck...


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0