Inlägg 481

Idag har vart en underbar dag! Sov länge men ändå inte bort hela dagen, jag var upp vid nio.
Och sen, ringde Mäbe och sa att han var i stan med BOSS!! Så vi tog bussen till stan och gick till Rådhuscafeét där dom var Boss blev lite ställd först men sen kände han tog igen oss, han satte sig vid mig och knödde mot mitt ben =) Men det märks att han är en lycklig och tillfreds vovve och herre vad han blivit grov! Jag glömde såklart att ta kort men får be Mäbe skicka över ett par för han har har allt vuxit i sommar =)
 Åt god mat, drack en Frappuchino och hyrde filmer som vi päsar med nu.

Groovy!

Hoppas ni har en bra kväll


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0