inlägg 483

Har precis kommit hem från dagis, idag är alltså Midad första officiella Riktiga dagis-dag.
Ja, och hur går det för Midas undrar ni ?
Joo men det gick liksom skitbra han typ hann knappt få av sig jackan och skorna innan han ville rusa in och leka.
Jaha men hur går det för dig då ? Undrar ni vidare
Jaha ja men det kanske var liksom så att jag fick tänka såhär att visst han gillar ju dagis skitamycket men var han tvungen att ÄLSKA dagis SKITA SKITA mycket då ? Kunde han liksom ialf inte vela krama sin ömma moder innan han rusade värre än starten på tjejmilen in till lekrummet så mamma fick liksom gå hem och känna sej smått övergiven av sin son...

Men, jag kommer bli tacksam att han älskar dagis om ett tag, typ... om ett par år ??

Anyhoo, igår var en ultimat söndag. Vi sov länge och sen åt vi frukost ihop, och sen gjorde vi oss klara för M hade match, innebandymatchi Färgelanda och han ville så gärna att jag skulle följa med så självklart, han har stått i mål i ett år nu och jag, har inte sett det en enda gång men det bror lite på att när han har hemmamatcherna så har jag pojkarna och dom är oftast inte sugna på att åka med och spelar han borta blir det oftast full bil, men igår var ialf jätteroligt att se honom i mål, han är så duktig. Men, han släppte av mej hos Anna först där Jennie-Ann befann sej så vi tog en kopp kaffe och pratat tjejsnack sen drog vi oss ner till sporthallen.
Men, Ms lag vann ialf det gillar vi!!
Efter det, varsin kebabrulle sen började det ramla in barn med det var badning och kvällmat efter varann sen natta dom och vi kollade på film i sängen och sen somnade jag gott =)

Helgen har vart perfekt =)

Nu ska jag kolla tvätt-tid senGinas hemmis!

POUSS


Egopic, tagen av M.

Denna fiskrabat skickade jag iväg till dagis, i Lukas gamla slipover!!

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0