Inlägg 484

Usch jag vet jag uppdaterar NADA men har ingen blogglust ALLS och är dessutom helt apförkyld så jag ligger mest i soffan under en filt med pälstofflor och tycker synd om mej själv, hinkar théemmalnåt och trycker i mej några smörgåsrån med ost och känner fullstädnigt övergiven och ensam och messar M hela tiden
-Vad göru ?
-Jag har tråkigt, kom hem
-Hallååå ???
-Meh, ååh du svarar ju inte tråkis PUSS
Får svar
-Men jag jobbar ju Puss
Jaha, så ser det ut, ungefär :-/
Hade dock en del att göra nu på min farm, på Farmville alltså och gick upp en level så nu är det blåbär och vattenmelon som gäller men fan jag måste köpa en såndär Seeder så slipper den stackars långsamma bruden jag har som farmare gå och gå och gå för jag blir förbannad bara för hon är ju så jävla långsam. Alltså när man sår, en seeder är ju liksom en SÅMASKIN =)

Jaha, mitt liv är så spännande så jag trillar alltså, men jag ska kika lite jobb idag och sen mitt projekt, ni vet starta egetgrejjen... Så nu en giganto kopp thé och ringa lite samtal

Hoppas ni har en mysig dag i uggerugget!!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0