Inlägg 486

Ja, Mäbe läste min blogg häromdagen då jag skrev om att jag ville ha kort på Boss, så MMsade han ett faktiskt, så tack vännen!!
Men, det var inte det jag skulle skriva egentligen utan jag bara måste lägga upp denhär, för jag ÄLSKAR den
och det är NU denna låten är i sitt esse, faktiskt för nu kan man verkligen lyssna på den fabuösa texten.
Synd bara på alla människor som pratar men men....

Nu ska jag vika tvätt, jag o Midas sen blir det middag Lasangette idag sen kommer M hem och ja, så ser det ut!


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Men du va fan e Lasangette?? ALltså är inte det vanlig lasagne eller?? Inte för att skryta men jag e ju utbildat kock för typ 100 år sedan men jaja. Och har fan aldrig hört lasangett förrut hahaha jävligt fult ord. Men va e skillnade fattar inte det?

2009-09-26 @ 13:31:16

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0