Inlägg 488

Ja, idag mår jag faktiskt mycket bättre än igår, sen har jag o Midas sovit nästan två timmar idag på förmiddagen vilket vad behövligt för att liksom trycka ut sista förkylningen ur kroppen.
Så nyss har jag ätit sen frukost och Midas fick mellanmål så nu är vi utsövda och mätta!
Igårkväll var det mys med film i sängen med M, somnade gott på hans arm och vaknade inte ens när han gick upp i morses för att åka till jobbet vid fem, jag brukar vakna till men nej, jag var nog TRÖTT imorses.

Hade även en underbart härlig diskussion med min 8-åring som bara var ungen från jävulslandet imorses och även igårkväll och att stå i köket klockan halv åtta på morgonen och vara ARG tar fan kraften på den bäste men ja var riktigt arg så det slutade med att han gick till skolan skitsur, jag var skitsur och han smällde igen dörren så rutorna skallrade. Fandå.... Jävla unge tänker jag
Jävla mamma tänker han....
Spm tur är så brukar sånt vara glömt när han kommer hem från bådas sidor, ingen av oss är direkt långsint så det är ju alltid positivt!

Jaa, mamma ringde mej nyss och berättade att hon ska på arbetsintervju i GBG imorgon på ett hälso och spacenter som ägs av två killar som nu ville ha in en till och mamma som är utbildad massös, friskvårdsterapeut, zonterapeut och leg. helaer som själv haft eget företag med detta i 11 år blev dom genast intresserade av så fan nu håller vi alla tummar och tår att hon tar hem detta!
Hon kommer ävenhit på lördag och stannar över tills på söndag gudars vad bra för M ser vi knappt i helgen han ska jobba över sen är det matcher och träningar åt alla håll så jag o barnen hade vart själva vilket hade inte gjort så mycket men det är alltid roligare med sällskap, speciellt mamma =) SÅ jag ska tvinga med henne till Överby på lördag, jag ska köpa stövlar och gå till Cubus och se om jag hittar lite nytt till de stora pojkarna.

Nu fan orkar jag inte skriva mer, jag måste farma, fan mina blåbär hade dött inatt jag var VANSINNIG!!!!

Ha en FAB dag!

PUSS


Hejja Mamma!!



Tyck Till.
Postat av: A

Så får du henne gå ner i din tvättstuga ju. och ta bort alla spöken. :)

2009-09-23 @ 13:44:37

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0