Inlägg 490

Jag måste göra ordning lite i barnens rum, både Midas rum och pojkarnas med lite bättre förvaring osånt och eftersom jag är en renhårig IKEA-jukey så blir det såklar prylar därifrån, typ detta:

backar att ha under pojkarnas säng för leksaker.

 

Två hyllor till Midas för hans böcker.

Tidsskriftsamlare för pojkarnas tidningar o böcker.



En till back i pojkarnas rum.. För MER leksaker....

Väggförvaring för pojkarnas alla teckningar.


Och en byrå till Midas rum.
(allt från IKEA)

Sen ett par saker till lilla toan uppe, mer förvaring.



Två hyllor bredvid varandra till väggen.


Rullback till Midas blöjor och sånt.
Allt från Biltema.

Gudars, förvaring är bra shit, nu jävlar ska det bli MER ordning på torpet =)

Nu ska jag börja med maten, M kommer från jobbet om ca en halvtimme och då ska det vara klart, han är hungrig som en VARG!!

PUSS






Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0