Inlägg 492

Vill bara börja med att säga att saker känns JÄVLIGT bra nu och det börjar bli en trygghet kring aker o ting som ingen, och då menar jag INGEN kan förstöra eller komma emellan. Så nu var DET sagt ialf =)

Anyhoo, pojkarna har studiedag idag så jag slapp gå upp sju idag, men vaknade åtta av Midas ropade efter välling, eller ah han säger väl inte
-Mamma kom hit med välling nu utan mer
-Mamma.... Maaaaaaaaaaaaaammaaaa...Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammaaa.

Men, jag hinner bara med ett kort inlägg för Midas har visst fått i sej vällingen så nu är det städning av honom och påkläd sen DAGIS, och  pojkarna gör egen frukost nu och det känns som att jag måste titta till dom, vem vet vad som väntar nere i köket hmm...

TJA

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0