Inlägg 493

Men hallå, vart hemma en stund nu och tagit hand om min farm och mina fiskar på fishworld och gett alla mina kids lite mellanmål =)
Men, jag har vart borta hos Johanna ju, en tjej jag alltid tjötar med borta på ICA där hon jobbar och hon är mamma till Lukas bästis Ian så idag gjorde vi slag i saken och tog en normal fika istället för vid äpplena på ICA i en timme liksom :-P Och hennes Ian är en lång och ståtlig kille som växer som ogräs vilket är bra för mig och mina killar för gullig som hon är ger hon det till dom så TACK Johanna, du är allt en going!
Men jag hade så trevligt och det gör vi absolut om, det var nästan som att tjöta med en storasyrra lite sådära, vi är ganska lika i sättet och det är fan bra. Folk jag drar jämt med och är lika puckade, galna, pratglada och störda som jag kan jag hänga med livet ut ;-)
M har slutat jobbet nu så jag ska strax börja med maten, jag försöker få honom att äta ungsgrillad lax med mig men nej, han vägrar!
-Jag ÄTER inte fisk...
Nej, men att lägga MICROVÄRMDA frysta fiskpinnar på mackor går bra, då äter man fisk... Så löjligt haha!
Men medans jag äter min lax och geggaröra med goda kryddor och ris får han helt enkelt äta mos och falukorv med pojkarna, men det trivs han nog bra med...

Så jag ska ha vikt tvätten nu sen i, hmmm tisdags ? Men fan orka eller ? Sista två maskinerna jag tvättade har faktiskt fått hänga UTE och torkat på balokongen och fan vad gptt det luktar då alltså, god utedoft blandat med Softlan liksom, kan det bli bättre ? Men ikväll, IKVÄLL ska det vikas alltihopa det lovar jag för nu är det slut på slackandet och frisk är jag ju, faktiskt så nej inga mer ursäkter Bertis.

Linus fyller år på söndag, han önskar sej helst avallt en ny egen cykel, så det ska han faktiskt få :-P
Så  jag ska kolla runt vart jag hittar en för bättre pris, Luka shar ju en ganska ny cykel som Johanna lagade punkan på idag , hon kan ju liksom allting skrev hon på face igår haha!
Men, ja Linus ska nog få en cykel, det skulle han älska, härliga ungar man har, trots att dom är som PMSpaddor ibland.... ;-)

Ha en FAB eftermiddag!!!



Jag har ganska coola människor i mitt liv


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Visst e det konstigt med mig kan ju nästan allting hahaha. Glad,galen,tjötig,frispråkig,vulgär ja name it och så kan jag laga cykeldäck. Fan vilken bra combo måste ju va ett riktigt kap haha. Men måste ju hålla med dig fan va vi matchar varandra bra. Lite som en syrra faktiskt som du skrev. Så skönt med människor man kan prata med allt och inget med utan att man behöver ha nån jävla fasad runt sig,me like!! Och det där med PMS hmmm måste vart nått som gick bland grabbarna iaf på min sur mule =( Och du säg till gubben din att av fisk blir man inteligent det är därför jag äter det typ en gång om året eller nått hahaha

Kram kram

2009-09-24 @ 16:49:36
Postat av: jennie

men du, det är inte mycket fisk i fiskpinnar, så han har nog lite rätt i det där.. ;)

2009-09-24 @ 17:00:26
URL: http://diverseord.blogspot.com

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0