Inlägg 494

Toho detta blir ett supersnabbt inlägg för jag ska möta Anita och Fabian förlite öppna förskolan om en timme, jag ligger i sängen i jamas och Midas sover än GAH lite panik ?
Men, igår blev en superkväll, mersäger jag inte men idag ska bli en superdag man har ju fått  LÖN så det blir att betala räkningar sen skulle jag hämta ut nåt paket för M, han har betsällt nån Leksand sportbag och nån skiva med nån metalLeksandlåtpå.... JAg har lovat att ha hans saker färdigpackade till halv fem när han kommer för han måste sticka direkt efter jobbet och jag drömde att jag glömde hämta ut väskan och alltingen, som tur var vaknade jag strax innan han hann börja skälla ;-)

Ha en kanondag!

 

Peace


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0