Inlägg 495

Denna ska jag köpa imorgon, Parin Hiltons första parfym väntar jag på att den ska komma med Go Girl ska jag köpa på Kicks, jag har ju 20% där så jag slår till, fan gott med två nya parfymer! Jag samlade förut och har väl en bra samling nu med men med tre kids och en lön så får man tänka annorlunda =)

Ska snart ta på oss och gå till ICA, M har fått ett TILL paket med en ny målvaktshjälm till innebandyn, och en suspensoar, eller snopp-stop som jag brukar kalla det :-P

JAg tog fina bilder förut men dom ligger i telefonen och inte på minneskortet och jag hittar inte sladden och vettefan hur man får över från telefon till kortet, får trixa med det sen..

Jaja, ha en bra eftermiddag!!!


Tyck Till.
Postat av: vintageretroprinsessa

Hola bandola :)

Kul med ny parfym :)

Jag är en samlar hahahhahah galet :)

har en egen hylla för alla gobitar :)



Ha det finast kram

2009-09-26 @ 20:56:38
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0