Inlägg 497

Jaha, vart hemma en ganska lång stund men barn var hungriga och bebis var vällingsugen och väldigt trött :-/
Midas har skött sej exemplariskt på Torp vilket VAR givet, han stt i kundvagnen och bara pratade med alla och klappade gubbar på McDonken haha! Men jag fick ialf handlat lite på HM, tex spidermanvantar till Midas, mössor till alla tre, en grej till M (eller två kan man säga) jag fick en parfym vart DEN nu kom ifrån ?
Och ja lite så... Så jag är rätt nöjd :-P
Pojkarna ser på SImpsons, jag ska läsa bloggar och ta ett par Daim och chilla lite och vänta på M som har match men vart ? Haha! Jag glömmer alltid att fråga det, slår aldrig fel... Ska se om jag hittar nån bra film man kan kura sej med i sängen ikväll OCH M har gett mej ett löfte hmm får se om han infinner det tsssssssssss ♥

 

Ha en underbar fredagkväll =)

Lite shopping idag, bla parfym och lite krafs :-P
Orka fota allt eller ?





Jaha såhär ser det ut hos moi just nu :-P


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0