Inlägg 498

Herre klockan är bara elva och jag har hunnit med lite av varje faktiskt tom att rensa ur mitt allt i alloskåp, eller ett av det vi har två som numera är pysselskåp så JOHANNA tänk på det jag precis skrev, om att sortera och rensa skåp, jag har ÄVEN JOHANNA rensat och soretrat i mitt plastskåp, bara så du vet haha!! ;-)

Midas vaknade vid åtte och har vart med mej o pillat och donat men kändes lite varm och är snorig i lilla näsan så jag la honom för en stund sen och han somnade nu, men är han fortfarande varm sen så blir det lite alvedon för min fis.

Ska ringa mamma snart igen, vi ska ju ut till Torp sen med och helst (men nu ringde mamma precis och är på väg hit ju, slår aldirg fel vi är så jävla synkade..)

Linus fyller ju år imorgon min lille skit och han önskar sej en cykel så det ska han ju få, Lukas har ju en nästan ny superfin cykel så ja, Linus ska allt få en. Jag hade velat till Skopunkten men eftersom Midas inte är hundra och orka åka dit idag när det är innesittar mysarväder så blir det närmast bäst Torp för oss.

Så jag ska väl försöka komma i lite kläder och dra en mascaraborste i fejjan så hörs vi sen =)
Oh idag ska jag fan göra tacopaj till middag!!

Ha en underbar lördag


Pysselskåpet ser lite mer, ja bättre ut nu :-P

Mysfaktor på TV-bänken. Får bara se hur länge det får stå för Albertsson Junior....


Tyck Till.
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA fan vad ordning i skåpen är överreklamerat haha. VÅGA VÄGRA ORNING i sitt/sina röre skåp hahahaha. Gör som jag när du tröttnat. Släng hela skiten och vipps så har du ett helt skåp över,tyvärr så fylldes det ganska snabbt igen till bredden med skit = ). Ska nog göra som du och barnsäkra det så ingen skit ramlar ur. Men allvarligt talat, vart kommer allt ifrån???? Kanske ska rensa i mitt också då eftersom du fått det så fint. Eller jag behöver nog alla mina 100 pizzalappar på pizzerior som inte ens finns längre eller så e det ju skitbra med dubbletter eller ja snarare typ 10 på varje ställe haha. Den äldsta är nog minst 10år gammal. Och sen alla andra bra ha grejor då hmmm nä det får va kvar tills jag får ett sånt där ryck igen när allt åker hahaha.



Love KRAAAAAAMM

2009-09-26 @ 13:16:14
Postat av: L

Jag fattar ingenting... Johannarensat??

2009-09-26 @ 17:45:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0