Inlägg 499

Jag vet bloggen är dåligt uppdaterad men egentligen har jag inte haft sådär våldsamt mycket att skriva om tror jag. Helgen var BRA, mamma kom i lördags vi åkte till Torp och handlade massor med mat och sen en cykel till Linus som han hade önskat sej i fördelsedagspresent =)
På kvällen när barnen lagt sej var det bara jag o mamma hemma, M skulle ut i stan med hans innebandypolare så jag tog ett par glas vin och pratade med mamma, då ringde jag Marielle som var på fest hos Lena så jag gick över dit en sväng, mamsen ville ändå kolla en konsert med Tina Turner så jag stegade dit över och där var det en del folk och det var trevligt, sen skulle dom in till stan nästan allihopa och tyckte jag skulle hänga på, mamma var det helt OK med hon skulle årecis nanna sej ändå så jag bytte till mina NYA stövlar jag köpt och sen drog vi in till stan o gick på Harrys, fan jag vet inte men det är inte så roligt längre att gå ut jag menar det man gör där kan man likaväl göra på en hemmafest ju, dansa, prata och dricka lite gott. Nej, väl överskattat med krogen.
Åkte hem där M hade somnat på soffan, väckte honom -fniss- och sen somnade jag gott och var väl ganska mör igår men mest trött för jag drack knappt nåt på kvällen innan men ja,. man är ju inte 20 längre :-P

Igår var en helmysdag hela dagen, vi bara var inne och slappade allihop kan man säga!
Idag kom Jennie-Ann ner vid tolv, vi åt en sen frukost och sen åkte jag o hon in till stan där lämnade jag filmer, vi kikade i affärer sen tog vi en underbar fika på Yerba, det mysigaste stället i stan, cafét är även en bokhandel och man kan köpa rökelser och spännande théer eller bara sitta och känna lugnet i det gamla huset som jag TROR är Uddevallas äldsta hus, försökte hitta en bra bild men jag hittade bara på huset och på deras underbar trädgård där man kan spendera timmar på sommaren utan problem :-P

Kvällen har vart lugn, vi har ätit middag , barnen har badat Linus cykel fick jag o Marre ihop idag för vi hade inte rätt verktyg och när jag kikade på honom när han susade förbi nedanför balkongen o såg den lyckan i hans ansiktefikc jag fan tårar, han var så LYCKLIG över sin cykel =)
Nu ska jag se på film, blir nog i Taket lyser stjärnorna jag har levande ljus och ska göra en kopp thé.

M jobbar natt så man får roa sej bäst man kan, men vi har det ialf väldigt bra, det går framåt :-D

Ha en underbar kväll!

 
Titta vad redigt duktig jag vart ikväll, garderob och ytterdörr fick sej lite lyft =)


Såhär stekhet var jag i lördags. Baha eller hur....


Linus nya fräser-räser

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0