Inlägg 500

Nu sitter jag vid köksbordet, Midas sitter i sin stol och äter mellis, som idag är jordgubbskräm och flingor.
Han har även haft ut ungefär hälften på golvet, tur att jag inte moppade idag då som jag tänkte ;-)
Ikvällblir det dammsugning samt moppning uppe OCH nere OCH damma uppe OCH nere.
Detta småstäd man gör hela dagarna kan ju fan kvitta så idag blir det storstäd, eller jag mer till kvällen, när alla barnen badar o äter kvällsmat o ser på tecknat, DÅ städar jag så det är klart när jag sätter mej i soffan.

Haft en skitbra morgon, jag o M har bara haft det yberbra och mysigt, skrattat MYCKET ihop idag jag älskar när vi skrattar tillsammans , det känns så.. befriande?

Nu sitter Midas och tar i för kung och land jag antar att lunchen OCH mellanmålet ska ut på en och samma gång.

Önskar eder alla en fröjdefull eftermiddag!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0