Inlägg 798

Haft en KANONDAG idag, orka gå igenom allt men påskmaten är handlad, mötet avklarat, nytt JOBBerbjudande genomläst o betänkt, middagen i ugnen o har fantastiska människor i mitt liv jag kan bara inte komma IFRÅN det =)



Fast höjdpunkten var när jag fick klämma på min tjejkompis sprillans nya silikontuttar, det är inte varje dag =)


Är så glad för dej gumman att du gjort detta nu, det strålar från hela dig o dina vackra ögon har fått tillbaka glimten igen!

Nu blir det kyckling o rismiddag ikväll blir det påskmys eftersom pojkarna ska till deras fader i påsk.

Påsken firar jag med en Xider Spring jag köpte idag, ja jag köpte EN så tuff är jag, för jag ville bara ha EN ;-)


Tjyss

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0