Inlägg 800

Jag vet, bloggen är fan inte rolig nu alltså men jag har inte mycket att dela med mig av, eller JO det finns massor jag skulle kunna skriva men det är inget för nyfikna skatögon att se i vilket fall som helst...

Regnar idag, idag har jag inte gjort många knop, Alexandra granntjejjen fick ut mej på promenad i morses med hennes vavve, vilket var ganska bra =)

Midas åkte till Ms föräldrar igår det var nån påskmiddag dom skulle på så han sov där vilket betyder att The MAMA fick sej sovmorgon till halv elva i morses. Ojä =)

La in en beställning på Halens med, lite till mej o lite till kidsen. Måste börja få in mer nytt i garderoben, o ja nu är det på väg =)

Det mesta i svart såklart, o ett par nya haremshorts, såna jag beställde förra året men ett par till gör fan inget!

Peace

Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0