Inlägg 802

Nu sitter jag vid mammas köksbord i Nossebro o bara har det gott. Jag o barnen kom hit igår vilket vi alla behövde =)
Så idag har fått sovmorgon, underbar frukost sen somnade jag igen ett par timmar o vaknade av att mamma gjort middag. Life is good just nu ♥

Åker hem på fredag, M ska ju ha Midas i helgen så jag har de stora hemma, KAN luta åt ett glas vin o lite tjejprat med min härliga granne Alexandra på lördag kväll :-P

 

Ja, jag har inget mer att skriva nu, fan om man ska lägga ner ?

 

Hoppas ni mår kanon!!


Tyck Till.
Postat av: Johanna

Jaha här bytar man vänner värre än en annan bytar trosor,fan för söderbönor!!!!!!! Hoppas vinet e surt å ni får det skittråkigt.



( se min ironiska ådra i det hela )



Kram kram

2010-04-07 @ 19:47:27
Postat av: miggs

Johanna- Haha du är UNDERBAR o ingen kan ta din plats gumman det vet du <3

2010-04-08 @ 00:29:14

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0