Inlägg 811

Dr Snuggles. 3 veckor nu ♥

 

Det avr så längesen jag hade kattunge, det var nog när Bebis flyttade hem till oss och det är 5 år sen och finns det nåt bättre än en kattbebis ?

 




Troooor ni jag längtar eller ?
Farbror Bosse kommer ha fullt upp, tur han börjat leka så mycket sen vi flyttade hit, o eftersom Bosse är 11 år snart så ville jag skaffa en nu, han kan gå bort snart o då ville jag redan ha en, den kanske får LITE av Bosses egenskaper med sig efter Bosse är borta...

Nu ska jag äta en lång o mysig frukost med solen som skiner in genom mitt fönster, sen ska det dammsugas o i eftermiddag ska jag hämta Midis på dagis!


Tyck Till.
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Nämen vilken sötnos :)

vart som natten :)



Hoppas allt är bra med er alla ?



kram

2010-04-12 @ 13:24:36
URL: http://bambii.blogg.se/

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0