Inlägg 812

Vart en svängis på stan idag med Alexandra o Doggelito, sen tog jag bussen till dagis o hämtade Midas
Faaan vilket väder vi har, stod o fick lite sol på snoken medasn jag väntade på bussen, UNDERBART för en soldyrkare som jag =)

Nu vankas det middag, ungsgrillad kyckling med currysås, ris o grönsaker o isvatten med en skiva lime.

Hoppas ni har en underbar dag o hinner vara ute o njuta av våren =)

Dagens Terez

"Shiny leggings" - Åhlens
Top - Gina Tricot
Ute Boots från scorett o en tunn vårjacka o en scarf o stora brillor =)



Ljusrosa pärlor i öronen - Åhlens
Läppglans - Juicy Tubes / Lancome

En vårig Terez har vi haft idag =)


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0