Inlägg 813

Somnade runt midnatt o har sovit helt stenhårt hela natten o kände mej ganska pigg näre larmet gick 07 i morses vilket INTE är vanligt, jag HATAR mornar....
Midas fick välling i min säng o pojkarna gröt o sen packades det väskor o letades matchande strumpor. Dom gick glada iväg till skolan o jag frågar varje dag hur dom trivs i skolan o med kompisar osv o dom säger att det går kanonbra o jag tror dom, det märks att dom mår gott =)

Ja, ni vet min lille missemauen som ska flytta in hos hos, den hade visst blivit tingad av en vän till mej tidigare vilket jag inte visste om, men sen bokade jag den på stående fot o dom beslöt sig väl att ge mig katten istället, man måste ju alltid vara 100 när man ger bort en kattunge o det kanske kändes bättre att låta den bo här jag vet inte för jag visste inte om det innan hon berättade det för mej.
Jag hoppas verkligen hon hittar en annan katt som hon kommer trivas med.
Men, igår la jag upp lite bilder på katten på min facebook o då kommenterade en tjej liksom under ett foto
att:

Men, det är ju *piiiip* lille pisse ju :-S
Jag la inte upp bilder på MIN katt som det nu faktiskt är för att få en sån jävla onödig kommentar, det får hon väl ta med nuvarande ägaren till katten om det stör henne så in i helvete. JHdluiafhjkdvsdjhsiadhgs........................... Ja, det var det jag hade att säga om den saken.

Idag har jag Midas hemma, jag kände för det o jag orkar fan inte åka buss upp till andra sidan stan länre så jag ska ringa i eftermiddag o sätta upp mej på dagis här nere på Söder istället tänkte jag. Men idag är han hemma så det blir nog en runda på strandpromenaden idag, och till Kvantum o köpa jäst för idag ska vi baka brytbröd =)

Hoppas ni har en kanodag o tar vara på vårvädret!!


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0