Inlägg 817

Sitter i skrivande stund o hinkar en mega kopp chaithé, lyssnar på radio o fått i mej lite frukost. Jag o Midas har ätit mysfrulle ihop, nu springer han runt o testar alla ord o ljud han bara kan, så sött =)

Ska snart duka av o göra mej klar, kasta på mej lite make o kläder o promenixa n till stan där jag har ett möte, Alxeandra min gullegris är snäll o tar hand om Midas så länge ♥

Dom blev polare igår då hon tog med honom i vagnen på en promenad längs strandpromenaden =)

Tur att det är härligt väder idag, kan man bli annat än lycklig, sprallig o mysig i magen!

Ha en fantastisk dag så hörs vi nog sen ♥

 


Tyck Till.

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0