Inlägg 820

Ja, denna dagen har vart både upp o ner, känns så avlägset den lycka o glädjen jag hade i magen för ca en månad sen när allt bara flöt med vågen, men ibland måste man bli nerplockad från sitt lyckorusmoln o vara nere på den kalla gråa jorden o ha dagar där man känner sig totalt övergiven o ensam.
Jag har folk runt mig, som jag avgudar o som gör vad dom kan för att stötta o hjälpa eller bara finnas men man kan ändå känna sig väldigt ensam i mycket ialf.
Jag har vart med om värre, som jag skrev nånannanstans, jag har vart så långt nere på botten det är mänskligt att komma så jag skulle fan kunna skriva en bok men jag har ett motto

Allting löser sig, ALLTING.
Jag är levande bevis på det, faktiskt. Detta kommer med lösa sig, det är bara en mindre kris som jag måste ta mig igenom o när jag är ute ur den kommer jag nog ha ytterligare lite mer styrka i själen, det kommer bara ta ett par dagar.

Tog ialf Alexandras voffe på en promenad längs strandpromenaden, satte mig nere vid vattnet med musik i öronen o en hundnos på axeln o tänkte på allt det bra jag har i livet o allt jag är tacksam för, det hjälpte en heldel =) Sen möttes jag hemma av ett gulligt SMS o glada barn som kom från skolan med rosiga kinder, nu ska jag snart hoppa på en buss o bli mött av en lycklig o dagisfylld Midas ♥

- Man måste ta sig igenom sina motgångar för att kunna uppskatta sina medgångar -


Tyck Till.
Postat av: Anonym

"DET SOM SKLIJER EN VINNARE FRÅN EN FÖRLORARE ÄR FÖRMÅGAN ATT HA EN PLAN:B "



2010-04-15 @ 17:55:46
Postat av: miggs

Anonym: Fan vad bra sagt =) O det stämmer ;-)

2010-04-15 @ 20:59:25

Lämna ditt spår:

Jag Kallas Idag För?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara Miggs som kan se)

HemmisBloggisAdress:

Vad jag har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0